Saturday, June 5, 2010

A travell to another world











Adalah sesuatu yang menyenangkan fikiran saya apabila 3 minggu percutian pertengahan tahun walaupun saya PMR hanya di persimpangan jalan.Syukur alhamdulilah,dalam masa 3 minggu ini,saya dapat berpeluang menjelajah beberapa kawasan peranginan di negeri DiBawah Bayu,Sabah.3 minggu ini jugalah saya telah mempelajari tentang dunia ini perlu di jelajahi dan perlu dilawati.Tidak ketinggalan,saya juga telah mempelajari tentang budaya dan seni di beberapa kaum seperti kaum Bajau di Kota Belud Dan apa yang paling menyentuh perasaan saya ialah,Bagaimana mereka mampu menghadapi kehidupan yang begitu sukar??namun,dalam keadaan darurat inilah dapat menyedarkan saya betapa susahnya hidup ini..Dalam pada itu,kawasan seperti in juga mempunyai tarikan yang begitu menarik..

No comments:

Post a Comment